آقایان مطالب این وبلاگ را حتما بخوانند

انجمن جوان آنلاین، بزرگترین انجمن تفریحی ایران

آقایان مطالب این وبلاگ را حتما بخوانند

انجمن جوان آنلاین، بزرگترین انجمن تفریحی ایران

آیا روش آپلود کردن فایل را بلدید؟

آپلود کردن فایل یکی از نیازهای اصلی و مهم هر کاربر اینترنت و علی الخصوص وبلاگ نویسان است. 

 

البته این موضوع برای وب سایت داران هم مهم است اما به دلیل فراهم بودن امکانات و داشتن هاست جداگانه چندان سخت و پیچیده نیست. 

 

اما برای وبلاگ داران فقط هاست برای نوشتن درنظر گرفته شده و امکان آپلود فایل وجود ندارد. ولی باز هم بعضی از مدیران سایت های ساخت وبلاگ این امکان را به وجود آوردند.  

مثلا برای وبلاگ داران ایران بلاگ آدرس زیر در نظر گرفته شده است.  

http://up.iranblog.com

 

و برای بلاگ اسکای هم جدیدا سایت Http://picofile.com راه اندازی شده است. 

 

سایتهای دیگر هم وجود دارند که این امکان را به شما می دهند و امکان آپلود کردن فایل را به صورت رایگان برای شما به وجود می آورند. یکی از این سایتها تاینی پیک با آدرس Http://tinypic.com که البته خیلی جالب نیست و وقت بسیاری را از شما می گیرد. به دو دلیل: اولا اینه آپلود به صورت تک فایل است  و ثانیا سایت سرعت قابل قبولی ندارد. 

 

سایتهای دیگری مثل 4Shared و 2Shared هم وجود دارند که البته از بین این دو هم 4Shared با آدرس http://4shared.com  کارایی و امکانات بهتری دارد ولی باز هم سرعت خوبی ندارد. 

 

از جمله سایت های ایرانی هم می توان به http://upload.ir  اشاره کرد که با رجوع به آن و امتحان کردن می فهمید که هدف از راه اندازی آن تنها وقت کشی است. 

 

انجمن جوان آنلاین هم در راستای نیاز گسترده وبلاگ داران مبنی بر آپلود فایل امکانی را ایجاد کرده است که امکان آپلود فایل را در محدوده تعریف شده به شما می دهد. 

فرمت ها و حجم ها برای آپلود مشخص شده اند و می توانید به راحتی هر چه تمام، فایل های خود را آپلود کنید. البته برای فایلهایی هم که تعریف نشده اند می توانید از روش زیپ کردن فایل استفاده کنید.باید توجه داشته باشید که مسئولیت خرابکاری بر عهده خودتان است و در صورت مشاهده فایل های مربوط به فعالیت های خرابکارانه از قبیل جاسوسی و هک می توان آن را به راحتی پیگیری کرد. 

 

برای آپلود فایل به راحتی میتوانید از روش زیر استفاده کنید. 

برای آپلود فایل ابتدا باید موضوع جدیدی را ارسال کنید، در قسمت پایینی هر پست قسمتی برای فایل های ضمیمه در نظر گرفته شده است که با زدن کلید Browse  می توانید فایل مورد خود را انتخاب کرده و موضوع خود را ارسال کنید. حین ارسال موضوع فایل شما هم آپلود می شود. 

البته اگر بیش از یک فایل برای آپلود شدن دارید، می توانید با انتخاب کردن تک تک آنها و زدن کلید آپلود فایل ضمیمه ، فایل مورد نظر خود را آپلود کنید. و به همین ترتیب تا آخرین فایل. 

 

همچنین دانلود فایل های آپلود شده در انجمن جوان آنلاین به صورتی تعبیه شده است که هر کاربر با کلیک به روی نام فایل ضمیمه پیامی را دریافت کرده و در صورت تمایل به راحتی با کلیک به روی کلید save و یا open فایل را ذخیره و یا باز کنند.  

البته توصیه می شود در صورتی که مایلید فایلی را از جایی و حتی جوان آنلاین دانلود کنید ابتدا آن را ذخیره کرده و تا زمانی که آن را با آنتی ویروس چک نکرده اید از باز کردن پوشه خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد